Obchodní podmínky

společnosti Rejnok obuv s.r.o.  se sídlem Sokolovská 58/1015,36005 Karlovy Vary, ICO:28052366 , zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Plzni , spisová značka C 22889 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.rejnokobuv.cz    

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

1. Objednávání

Zboží na dobírku lze objednat na stránce www.rejnokobuv.cz, nebo na telefonní lince centrály firmy REJNOK obuv s.r.o. 359 572 306, 353 568 103, 353 562 196. Objednání je v obou případech závazné. Firma REJNOK nezaručuje, že objednané zboží je v okamžiku objednání dostupné. Každý zákazník bude informován informačním kanálem (email,sms,telefon), který si zvolí v objednávce, o potvrzení objednávky a termínu dodávky objednaného zboží.

2. Dodání

Objednané zboží bude zasláno na dobírku prostřednictvím české pošty ,zasilkovna.cz nebo PPL na jméno a adresu objednatele v rámci České Republiky. Objednávka bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů. Zásilka bude obsahovat objednané zboží a nákupní doklad včetně záručního listu.

3. Cena dopravy a platební podmínky

Cena poštovného a balného je dle výběru druhu a rychlosti přepravy a zadává se u objednávky .Je nezávislá na počtu objednaných párů.Další slevy Sphere Card ,akční slevové kódy, nelze uplatnit na již zlevněné zboží. Doprava zboží je zdarma při nákupu nad 1500Kč u přepravce zasilkovna.cz. Při nákupu nad 3000,-Kč je doprava zdarma u České pošty a PPL a GLS. Dopravy zdarma jsou  pouze v rámci České republiky.

Způsob a cena dodání:

PPL

PPL balík občan - dobírka - 128,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání)
PPL balík občan - platba kartou - 100,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání)
PPL balík občan - firma převodem přes PayU - 100,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání)
PPL balík na Slovensko - dobírka - 9,- EURO (doručení do 48 hodin od odeslání)
PPL balík na Slovensko - platba kartou 7,- EURO (doručení do 48 hodin od odeslání)

GLS

GLS balík občan - dobírka - 115,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání)
GLS balík občan - platba kartou - 80,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání)
GLS balík občan - firma převodem přes PayU - 80,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání)
GLS balík na Slovensko - dobírka - 7,50- EURO (doručení do 48 hodin od odeslání)
GLS balík na Slovensko - platba kartou 5,50- EURO (doručení do 48 hodin od odeslání)

Česká pošta

ČP obch.balík - platba kartou občan - 83,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání)
ČP obch.balík - dobírka občan - 118,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání)
ČP obch.balík - převodem přes PayU firma,občan - 83,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání)

ČP balík na poštu - platba kartou občan - 79,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání)
ČP balík na poštu - dobírka občan - 114,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání)
ČP balík na poštu - převodem přes PayU firma,občan - 79,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání)

ČP balíkovna - platba kartou občan - 77,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání)
ČP balíkovna - dobírka občan - 112,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání)
ČP balíkovna - převodem přes PayU firma,občan - 77,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání)

Zasilkovna

Zasilkovna balík občan,firma - při nákupu nad 1500 Kč - dobírka - 40,- Kč - platba kartou 0,- Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání na pobočku Zasilkovny dle výběru v místě bydliště)
Zasilkovna balík občan,firma - dobírka - 95,- Kč -platba kartou 55,-Kč (Doručení do 48 hodin od odeslání na pobočku Zasilkovny dle výběru v místě bydliště)
Zasilkovna balík na Slovensko občan,firma - dobírka - 5,50 EURO (Doručení do 48 hodin od odeslání na pobočku Zasilkovny dle výběru v místě bydliště)
Zasilkovna balík na Slovensko občan,firma - platba kartou -3,50EURO (Doručení do 48 hodin od odeslání na pobočku Zasilkovny dle výběru v místě bydliště)

4. Vrácení zboží do 30 dnů zdarma

Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej během 30-ti dnů po obdržení nenošené vrátit na adresu centrály firmy REJNOK obuv s.r.o. Sokolovská 58,36005 Karlovy Vary . Zboží zašlete spolu s dokladem o koupi zpět na naši adresu s krátkým popisem důvodu vrácení zboží. Zpětné zaslání zboží je možné pouze v původním stavu a obalu  bez známek užívání. Spotřebitel využije vrácení objednávky zdarma na pobočce Zasilkovny a  podá zprávu o tomto zprávu  na info@rejnokobuv.cz. Tímto způsobem je řešeno vrácení poštovních nákladů u internetového prodeje zboží dle nařízení EU na území ČR. Peníze za vrácené zboží Vám vrátíme do 7 pracovních dnů po obdržení Vaší zpětné zásilky, proto pro urychlení vrácení kupní částky prosíme zašlete s vrácenou obuví  také  číslo Vašeho bankovního účtu. Hotovost za vrácené zboží  zasíláme poštovní poukázkou jen na jméno objednatele pouze v rámci České republiky. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží před odesláním zpět pojistit.

Zaslání peněz za vrácené zboží na Slovensko provádíme pouze na slovenský  bankovní účet a to zcela zdarma bez poplatků.Pro správný  bankovní převod je povinen spotřebitel uvést IBAN a SWIFT kod své banky.

 

5. Vrácení zboží 1x zdarma podáním zásilky na pobočce Zasilkovny

Spotřebitel využije vrácení zásilky zdarma, podáním emailové zprávy na info@rejnokobuv.cz . V žádosti uvede:  ,číslo původní objednávky, jméno, příjmení ,adresu a číslo bankovního spojení . Následně mu bude doručena emailem etiketa ze systému Zasilkovny ,pro podání zásilky zdarma na pobočkách Zasilkovna v celé ČR. Spotřebitel po vytisknutí a nalepení etikety předá zabalenou zásilku na nejbližší přepážku Zasilkovny.  Po přijetí ke zpětnému zaslání zásilky v pobočce Zasilkovna.cz bude vystaven doklad o převzetí. Svoz zásilky zdarma lze uplatnit na území České republiky .

6. Výměny zboží 1x zdarma

Jestliže chce zákazník obuv vyměnit za jinou velikost, obuv zašle zpět zdarma na adresu prodejny uvedené na účtence. Je dobré si výměnu předem dohodnout telefonicky s prodejnou. Telefonní číslo je uvedeno na přiložené účtence ke zboží. Stav dostupných velikostí si ověřte po zadání artiklu obuvi do vyhledávacího pole (vyhledat ve zboží) za přední straně webu, startovací stránce www.rejnokobuv.cz. Číslo artiklu je uvedeno na účtence jako (Kod.Zb.-8mistné číslo -příklad 22400137). Dostupnou velikost si můžete k výměně rezervovat maximálně 48 hodin.Spotřebitel využije vrácení zásilky zdarma, podáním emailové zprávy na info@rejnokobuv.cz.Následně mu bude doručena do jeho emailové schránky etiketa pro podání zásilky zdarma na pobočkách Zasilkovna v celé ČR a to  pouze 1x za jednu objednávku. Další výměny velikostí obuvi u stejné objednávky jsou již za doplatek poštovného. Cena vráceného zboží  bude započtena s cenou za zboží vyměněné. V případě, že spotřebiteli byla zásilka doručena s 0,- cenou za dopravu, je cena dopravy za vyměněné zboží též s 0,- cenou. Vrácení zboží je možné pouze v původním stavu a obalu, bez známek užívání. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží před odesláním zpět pojistit.Výměna zboží zdarma lze uplatnit pouze na území České republiky.

7. Reklamace a záruka u internetového prodeje

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu www.rejnokobuv.cz a právním řádem platným v ČR. Zboží lze reklamovat dle podmínek reklamačního řádu na adrese info@rejnokobuv.cz. Výměna nebo vrácení zboží je možné pouze v původním a neporušeném stavu. Spotřebitel využije vrácení reklamace zdarma na pobočce Zasilkovny a  podá zprávu o tomto zprávu  na info@rejnokobuv.cz. Tímto způsobem je řešeno vrácení poštovních nákladů u internetového prodeje zboží dle nařízení EU na území ČR.
Vrácení poštovného  za doručené reklamace prodávajícímu je stanoveno dle § 1832 odst(2) NOZ .   ..." Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání reklamace prodávajícímu,který podnikatel nabízí , vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání reklamovaného zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.“   Eshop www.rejnokobuv.cz  nabízí ,jako nejlevnější způsob dodání firmou  Zasilkovna.cz  za poplatek 50,-Kč. , nárok  spotřebitele dle výkladu §1832  odst (2) je tedy pouze 50,- Kč.

Reklamace zboží v internetovém obchodu www.rejnokobuv.cz se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (především Občanský zákoník Oddíl čtvrtý – Zvláštní ustanovení o prodeji zboží v obchodě) a zákonem na ochranu spotřebitele (Zákon 634/1992 Sb. ze dne 16. prosince 1992 o ochraně spotřebitele).

Průběh reklamace:

V případě reklamace zboží podá kupující tuto reklamaci následujícím způsobem:

Obchod www.rejnokobuv.cz neručí za škody, způsobené na zásilce přepravcem (Českou poštou,PPL), pokud vám je zásilka doručena poškozena (potrhaný, zjevně deformovaný, otevřený transportní obal apod.), je zákazník oprávněn zásilku nepřevzít, v opačném případě se obchod www.rejnokobuv.cz zříká všech závazků, které pro něj z tohoto reklamačního řádu plynou, a zákazníkovým partnerem pro reklamaci se stává dopravce (Česká pošta nebo PPL).  Vrácení poštovného  za doručené reklamace prodávajícímu je stanoveno dle § 1832 odst(2) NOZ .   ..." Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání reklamace prodávajícímu,který podnikatel nabízí , vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání reklamovaného zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.“   Eshop www.rejnokobuv.cz  nabízí ,jako nejlevnější způsob dodání firmou  Zasilkovna.cz  za poplatek 50,-Kč. , nárok  spotřebitele dle výkladu §1832  odst (2) je tedy pouze 50,- Kč.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1.1.2011. Změny reklamačního řádu jsou vyhrazeny.

8. Ochrana osobních dat

1. Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovány a uchovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodívající eviduje a je oprávněn tyto údaje měnit, případně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

2. Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu  info@rejnokobuv.cz , získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by tím vznikaly jakékoliv náklady nebo kliknutím na odkaz pro zrušení odběru doručovaných nabídek  , který je připojen na konci každého obchodního sdělení.

3. Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než dopravním společnostem Česká pošta nebo PPL (v případě doručování do Slovenské republiky).

4. Kupující poskytuje své údaje prodávajícímu v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy.

Naše společnost dává serióznímu vyřizování objednávek a reklamací nejvyšší prioritu. Stejně je kladen důraz na ochranu osobních dat. Veškerá data získaná od zákazníků slouží výhradně pro vnitřní potřeby firmy.Žádná data nejsou poskytována třetím osobám. Jedinou výjimku tvoří externí dopravce, kterému je předáváno nezbytně nutné minimum údajů o zákazníkovi sloužící pro bezproblémové doručení zboží. 

9. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

 Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vzniklých ze smluv uzavřených spotřebiteli se společností  Rejnok obuv s.r.o. je příslušná Česká obchodní inspekce , se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

 

Děkujeme za důvěru

Věříme, že jsme Vás přesvědčili o serióznosti a korektnosti internetového nákupu u firmy REJNOK obchod s obuví. V případě jakýchkoli dotazů, připomínek nebo námětů nás prosím kontaktujte, všechny Vaše podněty jsou pro nás zdrojem inspirace pro další zkvalitňování služeb pro Vás.

Přejeme Vám pohodlnou chůzi v obuvi zakoupené u firmy Rejnok obuv s.r.o.

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0